måndag 27 februari 2012

Dåliga på att uppdatera

I lördags morse genomförde vi ett gympass där främst benen fick sig en omgång.
Passet såg ut på följande sätt:

Knäböj
Ext leg
Leg curl
Utfall
Magset

Förutom detta gick jag även på bandet i 15 minuter medan Calle duschade.

Igår genom förde vi ett judopass, där vi som vanligt tränade både ne-wasa, taschi wasa och kata. I kata valde vi att fokusera mest på tredje serien i Kodokan goschi jutsu och hade det varit på riktigt kan jag meddela att Calle hade huggt mig med kniven ett antal gånger.

I dag har jag genomfört ett gympass. Fokus i detta låg på armar och jag hann även med en del ländrygg i detta annars snabba pass. Passet såg ut på följande sätt:

Biceps i maskin
Triceps i maskin
Hammer curls
Ryggresningar

Idag var det även dags för veckans invägning och jag vägde denna veckan 110,5. Detta är en ökning som troligast beror på lördagens öl drickande.

Denna veckan kommer att se ut som vanligt med två-tre gympass och ett judopass. Calle kommer även försöka träna judo en dag till denna veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar