onsdag 9 november 2011

Olimp Whey Protein Complex 100%

Olimp Whey Protein Complex 100%







Info:

Smak:Vanilj

Denna är en 100% Pure whey protein

Per portion(35g)

Energivärde 571,4KJ/136,7 Kcal
Protein 26,2g
Kolhydrater 2,7g (Var av socker är 2,1g)
Fett 2,3g(mättat fett 1,4g)
Natrium 0,1g

Hur funka det?
Har tidigare testa mycket av Olimp andra produkter och alla deras produkter brukar hålla en mycket hög standard men, jag blev faktisk lite besviken på just denna produkten, inte för att den är dålig på nått sett.
Jag känner dock att den kanske utlovar mycket mer en jag tyckte mig få.
Visste man har väl blivit lite hårdare och lite större men inte så mycket som jag tycker mig man kan vänta av ett märke som Olimp.

Smaken då, jo jag tycker den smakar mycket bra om man inte blandar ut den för mycket(alltså mer än ca 1-2dl vatten eller mjölk).
det är som kan vara är att den är ganska sött men jag gillar oftast detta dock vet jag andra som tyckt den kunde bli lite sliskig.

Betyg 2,5/5 Rundström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar