torsdag 22 september 2011

Sloow crabs 2 från Fairing

Sloow crabs 2 från Fairing med Citron/Lemon smak


Näringsinnehåll(100g)


Energi
380 kcal/1600kj

Protein 4g

Kolhydrater 91g

Fett 0g

Mineraler 1g (Per 100g: Kalium 183mg, Kalcium 148mg, Fosfor 179mg)

Natrium 0,45g

Mina kommentarer:
När jag har använt mig av Sloow carbs 2 har jag tagit den prices innan jag har tränat för att kunna orka träna lite längre och lite mer.

Detta då Sloow carbs 2 är sammansatta långsamma Kolhydrater som båda gör att du orakar längre under träningen och förbättra återhämtningen.
Det med återhämtningen tycker jag att Fairing har lycka med bäst.

Smak: Citron/Lemon ska den smak, jag tycker att den uppfyller denna dock med en viss C-vitamin brus känsla.

Betyg: 4/5 Rundström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar