lördag 17 september 2011

Tävlingen och Resultat

Så nu är vi på väg hem från Skurup och tävlingen är slut för denna gången.
Resultat blev okej än då till sist....

För Dennis del började det lite snopet då han blev lurad av sin motståndare(SM 2:an -100kg) och följ ganska fort i första matchen tyvärr..
I andra matchen vann han dock ganska lätt efter att ha kontarat sin motståndare ganska enkelt och sen satt han honom i en strypning.

För min egna del blev det en tuff helgen eftersom vi jobbar på en ny gameplan för min del som jag tyvärr inte lyckades få ut så bra denna tävlingen men det kommer fler chanser redan nästa helg i Varberg.
I -90 blev tre tuffa matcher mot bra motstånd en Ryss väldigt duktig yngre kille som vann klass, sedan var det Jörgen Levander som är VM- mästare för veteraner i +85kg och sen en kille från Stenungsund.
Samtidigt fick jag gå i Öppna klass där jag bara gick från -90 match till öppna varje gång denna gjorde att jag var extra trött eftersom vila mellan matcherna blev utlämnade.
jag jobba än på ok men blev lite väl pass och fick inte ut det ur den nya game plan som var tanken tyvärr och förlora på lite väl enkla grejer i vissa matcher så det blir hem och träna kondis samt att kunna få ut och av göra bra lägen för den nya game planen för mn del för dennis blir det mental träning samt fortsatt vikt ned gång tack för denna gången///over and out
Rundström

1 kommentar:

  1. kul att ni alla fick medaljer... ses när du kommer hem honey pösss

    SvaraRadera