söndag 18 september 2011

Ingen judo, men kondition och nästa veckas träning.

Dagen till ära blev det ingen judo och killarna bestämde sig för att träna var för sig. För min del innebar detta en promenad på cirka 1,5 timmar (Calle bloggar senare om sin träning). Jag kände mig väldigt trött i kroppen efter en tuff vecka med en ganska hård förkylning och feber. Detta har hindrat träningen denna veckan och jag hoppas kunna träna mycket mer denna veckan. Förutom detta tog helgens långa resa tungt på både kropp och själ. En promenad i all ensamhet var därför perfekt i dag.

Nästa veckas träning kommer att innebära två judopass, ett gympass, ett konditionspass och sen är det återigen tävling. Denna gången går tävlingen av stapel i Varberg (Väst Cup 3) och jag hoppas på nya framgångar för så väl mig själv som Calle. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar