lördag 17 september 2011

Idag gäller det Tävlning i Skurup

Idag gick vi upp och käka lite frukost på det fina bondet vi hade som var skottarp bed and....(www.skottarp.se)

sen drop vi mot invägningen vid 08
där vi var ganska nervös för både Mig och (stor) Max.

Dennis var först upp på vågen som landa på 106.2 han kommer gå mot några från minus hundra med så det kommer bli 4st i hans vikt klass,

sen var det min tur upp på vågen gick det i alla fall och den gick till 89,5 som tur var... annars hade det fått bli microlax och upp igen så det var gott, jag kommer gå -90 samt öppen klass,i Öppna klass är jag själv enså länge och i -90 blir vi 5st.
(stora) Max gick på 71.3 och (Lilla) max gick in på 69 lätt om en plätt
båda kommer gå i -73 men olika åldrar..
Så nu blir det till att vänta på att vi ska få starta Dennis, jag och (stora) Max börja efter 13 medans (lilla) Max börjar redan vid 10-tiden det kännes som det kommer bli en bra dag och in kan hänga med oss live här på bloggen under hela dagen :)

Forttsättning följer.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar