onsdag 14 mars 2012

Måndagens, tisdagens och dagens gympass, samt veckans invägning

I måndags genomförde jag ett gympass, fokus las främst på armar. Gympasset såg ut på följande sätt:

Armar
Biceps i maskin
Triceps i maskin
Hammer curls
Alt curls
Triceps puchdown

I tisdags genomförde jag och Calle ett gympass. Passet blev kort och fokusen las främst på kondition. Jag hann gå 30 minuter på bandet, medan Calle gjorde 45 minuter.

Även idag genomförde vi ett pass. Detta pass bestod av axelrehab och kondition. Passet såg ut på följande sätt:

Axlar
Stående hantel press
rodd med vrid
Omvänd butterfly
Utsidodrag
Hantel lyft med twist

20 minuter kondition

Jag vägde i måndags 110,3. Detta är ungefär samma som jag vägt de senaste veckorna och jag hoppas kunna komma tillbaka till den vikten jag höll förra året inom snar framtid. Calle kommer att blogga om sin vikt och det judopass han genomförde i tisdags senare i veckan.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar