onsdag 21 september 2011

Gympass

Idag gav bröderna sig till gymmet vid 08.00 tiden :) för att köra ett Styrkepass.
Innan hade jag tryckt i mig lite

Sloow crabs 2 från Fairing med Citron/Lemon smak
(resenation kommer senare) som gör rikigt gott under passet och efter för återhämtningen












Sen blev det 3st kapslar Omega 3 från Svenska Steel som tillverkas i just Trollhättan
sen fick jag även i mig 1 portion med Protein Combat Powder med Choklad smak från Ultimate(Resenation kommer senare) förre och sedan efter passet.












Men nu till Passet....
Så här såg det ut:

Bröst
Hantel press C0 D+

Rygg
Chins C0 D+
Sittande rodd med rep C0 D+
T-bar C0 D0

Helkropp
Styrkemans lyft C- D+

Ben (Baksida)
Knäböj med stång fram C+ D+
Parallellt med
Utfall C0 D-

Tyvärr blev bilderna för passet inte så bra idag.
Jag lovar dock att det kommer några bilder från både detta passet och från Skurup samt kommer det komma länk från tidningen senare under veckan.

Ha det gott så länge
/////over and out CR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar